Cíl semináře:
Účastníci semináře se zaměří na obchodní strategii prostřednictvím svých silných stránek prezentace, zvláště pak zdokonalí svůj projev díky správně zvolené struktuře obchodní prezentace, zaměří se na zlepšení práce s hlasem a objeví triky úspěšných prodejců. Celý seminář je provázen videotréninkem a rozborem projevu prezentace obchodníka. Seminář je zvlášť vhodný pro obchodníky, jejichž obchodní strategií je prezentace produktu před fórem zákazníků na veřejnosti (výstavy, prodejní a předváděcí akce atd.).
Odborný garant a lektor: Ing. Jaroslav Pávek
Z obsahu semináře:
- definování aktuální obchodní situace
- struktura a příprava projevu v obchodě
- práce s hlasem, neverbální projev obchodníka
- verbální a neverbální komunikace
- řeč těla v obchodní praxi
- struktura efektivní prezentace při obchodním jednání
- prezentace výrobku, služby na veřejnosti
- obchodní jednání s různými cílovými skupinami
- návrhy na konkrétní pozitivní opatření a změny
- diskuse a zpětná vazba
Odborník Vám v semináři dá odpověď na:
- Jak si připravit svůj projev při obchodní prezentaci.
- Jak pracovat s hlasem a na co si dát pozor při neverbálním projevu.
- Jak přizpůsobit svůj projev různým skupinám posluchačů.
- Jak u zákazníka vytvořit zájem o produkt (službu).